schilderen




Lieve wil graag bij mij komen schilderen. Soms is er zo veel te doen in een vakantie, dat het er bij inschiet. Goed opletten dus dat dit deze zomer niet gebeurt. Zij heeft ook al een schilderij van mij uitgezocht, dat ze krijgt als zij 18 jaar is. Haar naam staat er al op. Bij dit kasteel heeft zij een heel verhaal. Er hangen gordijnen bij de ramen en je ziet er mensen naar buiten kijken. Het leuke vind ik dat zij echte penseelstreken maakt die ook van elkaar verschillen. Zij durft dus los in de pols te zijn. Verder geef ik nooit veel aanwijzingen omdat ik wil dat zij haar eigen handschrift ontwikkelt en haar eigen fantasie volgt.Zij moet doen wat zij wil en niet wat ik denk dat goed is. Wanneer ze klaar is, dan praten wij er wel samen over.

btemplates

0 reacties:

Een reactie posten