no comment

Woensdag 13 januari 2010.
Om de één of andere reden is het niet meer mogelijk om reacties naar dit weblog te sturen.
Hoe dat zo komt weten mijn bloggoeroe en ik niet. Ik al helemaal niet, natuurlijk.
Het schijnt vaker voor te komen en Blogger werkt er aan. Gaat het mij te lang duren, dan kan ik altijd nog van 'blog'spot veranderen, maar dan gaat alles er weer anders uit zien.
Net zo stilzwijgend is de automatische datumvoering verdwenen en zijn de letters van de titels vergroot. Niet mooi, vind ik zelf, maar ik heb er niet de hand in.
De datum, bedenk ik nu, moet ik in het vervolg dan maar zelf neerzetten in de tekst. Dan wordt het niet zo groot als in de titel. Zoiets als nu, dus.
Ik denk er over om mijn mail-adres bij de andere links te zetten, zodat ik dan toch bereikbaar ben. De meeste reacties krijg ik trouwens via mail. Dus:
a.vanmeerkerk@zonnet.nl

btemplates

0 reacties:

Een reactie posten