lezen wordt schrijven

11 maart 2010





Sinds zondag is het een rommelige tijd geweest.
Een verhaal moest nog worden afgemaakt, er moet gewassen, gestreken en gepoetst worden.
Ik kan natuurlijk mijn huis niet rommelig of vuil achterlaten wanneer iemand zo vriendelijk is om op de levende have en planten te passen. Er moest online ingecheckt worden en de belastingpapieren nog in orde gemaakt. Ik ben daar niet goed in.
De tandarts moest bezocht. Daar ben ik nog slechter in. Kortom, zoveel dingen die nog moesten, dat geeft chaos in mijn kop.
Dus, geen rust om te lezen en geen rust om te schrijven. Eerlijk gezegd maakt dat nog onrustiger.
Een hele tijd geen mooie zin gelezen, woord gevonden of een stukje tekst waarvan ik dacht, daar kan ik wat mee. Met mijn ogen er wel langs geschampt, maar het beklijft niet.
Vanavond de schrijverskring, met onze verhalen.
Dan is alles afgewerkt, kan ik mijn koffer gaan pakken, huis kuisen en de laatste rommeltjes nalopen.

Op reis zijn vind ik heerlijk, maar weg gaan een ramp.



a.vanmeerkerk@zonnet.nl

btemplates

0 reacties:

Een reactie posten