puin ruimen




4 juni 2010











4



Mijn terras is nu één grote troep. Dingen die weg moeten, maar, waar laat ik ze zo lang? Planten elders zetten en de tuin is al zo vol.

Sporen in het stof laten alleen nog maar zien dat er een verleden is waarin gepronkt werd.

Links de voorwerpen die later, wanneer alles achter de rug is, wel weer een plekje vinden. Want reken maar dat er onder mijn overkapping genoeg aan étagère wordt opgebouwd wanneer alles klaar is.

Zonder de hulp van mijn buurmannen, Bernd en Rob zou dit niet gebeuren. Ik hoop dat ik alle werkzaamheden goed kan dokumenteren. Meestal denk ik er pas aan wanneer het te laat is.

Opgeslorpt als ik word door het moment zelf en het 'gewone'leven gaat ook door met alle beslommeringen.

Hoe dan ook, ik geniet met volle teugen van dit alles, gesterkt door de warmte van een heerlijke zon.


btemplates

0 reacties:

Een reactie posten