jawel, weer mis!

12 juli 2010

Het ging weer mis, bij mijn voorlaatste tekst. Dacht dat ik mijn foto van de zee weggeklikt had en zette hem dus nog een keer bij mijn tekst. Twee maal de zelfde foto, bleek toen. Als iemand mij kan uitleggen hoe ik alleen een foto verwijder zonder de hele tekst, dan houd ik mij zeer aanbevolen.
Boos was ik op mijzelf, dat ik er niet achter kon komen hoe e.e.a. weer goed te krijgen. Boos ook omdat de logika van de computer nog steeds mijn logica niet is. Hoe hard ik het ook probeer.Mijn tekst wilde ik niet kwijt.
Dus, tweemaal de zee waarin ik zo heerlijk gezwommen heb.
En de eindconclusie? Ik ken een paar truucjes. Gaat het fout dan zit ik met mijn handen in het haar. Met dit weer: lopen de zweetdruppeltjes kriebelend langs mijn gezicht in mijn hals.

a.vanmeerkerk@zonnet.nl

btemplates

0 reacties:

Een reactie posten