alles is nieuw


27.10.2010

Alles is nieuw op dit blog.Wel even wennen. Het beste nieuws is dat er weer gereageerd kan worden. De breedte vind ik fijn, nu komen foto's beter uit. De witte ondergrond vind ik jammer, maar misschien kan daar wat aan gedaan worden.
Verder heb ik vanaf gistermiddag zitten zoeken hoe ik bij mijn dashbord kon komen om een nieuwe tekst te maken. Op alle icoontjes heb ik geklikt, telkens weer een ander
'kopje' opgezocht. Er vannacht wakker van gelegen, natuurlijk, geef mij iets waardoor ik niet slapen kan en ik pak het met beide handen aan.
En nu klik ik op een icoontje vernieuwen, geloof ik, weet het al niet meer en zie daar, ik kan weer schrijven.
De aanleiding voor een nieuw blog was dat ik geen reacties rechtstreeks kon krijgen.
Ik ga je een keer verrassen, zei mijn bloggoeroe en dat heeft hij dan gedaan, gisteren.Keek ik om drie uur nog op mijn oude vertrouwde, een kwartier later keek ik wat verschrikt naar mijn nieuwe. Ik was er even niet op bedacht geweest.
Lieve Valentijn v.d.Hout, dankjewel en ik kom nog een keer bij je bedelen, want er zijn een paar dingen die ik niet weet hoe aan te pakken.Ik heb weer een paar trucjes te leren.
Ook verrast was ik, door het blauwe bloempje dat ik in de tuin zag staan op een heldere herfstdag. Ik ken het plantje maar kan niet op de naam komen. Heb het ooit in de tuin gehad. Deze is aankomen waaien en zo mooi blauw. Is het bloempje uitgebloeid dan blijft er een gazen knop over waar een bes in gaat groeien. Een gele of een oranje bes. Ik volg het op de voet.
Terug naar mijn blog. Rechts zijn een paar vakken voor advertenties, geen idee hoe ik dat aan moet pakken. Er is een archief waar alles op soort is gezet. Heb heerlijk in één oogopslag naar mijn Amelandbestand kunnen kijken. Foto's met gedichten, of gedichten met foto's. Die volgorde is beter.
Zoals ik de laatste tijd nieuw ontdekte blogs bekijk, zo kijk ik nu ook naar die van mij. Met nieuwe ogen.

a.vanmeerkerk@zonnet.nl

btemplates

0 reacties:

Een reactie posten