tegenspel

31.10.2010

Er zijn krachten bezig op mijn blogspot die ik niet in de hand heb.
Mijn vorige tekst 'wee je gebeente'heb ik drie maal herschreven en wat ik krijg is de eerste versie. Misschien is het de geest van Halloween die bezit heeft genomen van mijn pc.Ik snap niet waarom het nu aldoor fout gaat.
In rode letters staat er dat er niet automatisch kan worden opgeslagen. Dan maar handmatig, ctrl+S.
Wilt u deze pagina sluiten, er is niets opgeslagen? Nee, daarvoor druk ik die toetsen in maar dat werkt dus ook niet.
Nu maar ieder woord bewust en geconcentreerd neerzetten en niet denken: eerst opslaan en morgen met frisse ogen opnieuw kijken.Want dan kan er niets veranderd worden.Ik ben gefrustreerd, vooral omdat ik niet zelf weet wat ik kan doen.Heb mijn bloggoeroe al gemaild maar het is wel zondag, mag hij ook even vrij zijn!!
Ga ik zelf op onderzoek uit, dan krijg ik vast en zeker problemen. Dus, handjes thuis Athy....

btemplates

0 reacties:

Een reactie posten